softar

sitter och softar ner efter en varm dag på jobbet. Det blev 31 grader varmt på kontoret där jag sitter. Men de ska antagligen skaffa AC till det rummet också och det är ju bra. Jag kan iallafall gå in och svalka mig i ett av de andra rummen där det finns. Och där är det såå svalt och skönt!
Här hemma går fläktarna för fullt.... Men jag älskar sommaren och jag älskar värme! Även om håret ser ut som skit, hehe....
Sitter just nu och kollar på 40 year old virgin tillsammans med Tobbe. Den är rätt kul faktiskt.

Dagens låt, en gammal goding från ljuva 90-talet:
 

Nu ska jag kila för nu börjar filmen igen, och ett glas iskall coca-cola väntar! :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Jo jag hade tänkt att träna på kvällen eller inne i stallet. Jag har ju några som verkligen behöver få träning, så jag hoppas att det kan svalna av lite snart för deras skull. Nej det är nog många som kommer reagera på värmen på onsdag. Tur att största delen av tävlingen kommer att vara på kvällen!



Kramar Ida

2009-06-30 @ 05:01:36
URL: http://eldnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0