sooool

Jajemen, äntligen sol! och jag var ledig dessutom :)
Min dag har sett ut så här:
-Kollade på reprisen av Top Model 8 (såklart ;) haha)som jag missade i fredags 
-Beställde ny Directions hårfärg på nätet. Skulle skicka efter lite foton också, men jag orkade inte göra det när solen sken så fint.
-Åkte till stan med Tudor. Köpte födelsedagspresent till mamma som fyller år idag (grattis mamsen!), och sedan lite annat smått och gott. Bland annat syndade jag och köpte två nya t-shirtar till Tudor. Han blev väldigt glad och stolt över sina nya tröjor. Helst ville han ha båda två på sig på en gång... Avslutade med en glass på McDonalds åt Tudor och en paj till mig. mums :)
-Åkte hem och åt kycklingsallad på balkongen som Tobbe hade gjort.
-Åkte till stranden hela familjen, så Tudor kunde plaska runt lite i vattnet och vi kunde sola. Hur booring som helst tyckte jag och Tobbe, men skönt var det ju iallafall ;)
-Tittade till kaninerna för att se om Dixie hade fått ungar än (dag 30 idag), men inte ännu. Men hon ser sprängfärdig ut!
-Åkte till mamma för att fira hennes födelsedag, med jordgubbar. mums igen!
-Åkte hemåt för att fixa iordning lite chili con carne. Och nu sitter jag här.....

Full rulle alltså!

Hört Chick Habit?
Ett tämligen okänt band från Sverige som var förband åt The Donnas för några år sedan. Tyckte de var helt ok. Aning enerverande röst, men jag gillar det :P Somrigt och glatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0