sorg

jag hittade en varm men livlös kropp i buren idag. Lilla bebisen hade somnat in. Det var en brokad bebis, svårt att se vilken färg men jag gissar på madagaskar för den såg så gråaktig ut runt ögonen. Öronen var helvita och även resten av ansiktet (förutom ringarna runt ögonen då). Så söt.... och så himla tråkigt att den dog :(
Nu är det en köpare som blir utan bebis också.....

Syskonen Bläs lever iallafall, och är tjocka och spralliga. Gud, jag har ingen aning om vilken jag kommer vilja spara. Den viltgråa har ju häftigast teckning... men är den gula en viltgul så smälter jag garanterat för den. Viltgult är så fint. Svart är i och för sig också fint.


Kommentarer
Postat av: Jessie

Nej men vad tråkigt. fan också, det är faktist din tur att få ha lite flyt. :&

Håller tummarna för dom andra

Kramar Jessica

2009-06-25 @ 18:29:43
Postat av: Ida

Åh nej vad tråkigt :(



Stor kram

2009-06-26 @ 10:24:46
URL: http://eldnatt.blogg.se/
Postat av: Stefanie

Vad är detta för djur? Kanin?

Jag har aldrig smakat coca cola cherry, var den god?

Läs om Michael Jacksons död i min blogg!

2009-06-26 @ 10:53:46
URL: http://lothigiius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0