städat

Idag när jag vaknade så kom jag på att Tudor skulle till BVC för sin 4-årskoll idag. Hade helt glömt bort, så jag kastade mig upp för att kolla tiden. Puuuh, kl.11.00. Då var det lugnt!
Insåg att vi måste träna lite mer på att rita.... jag vet ju att han egentligen kan göra huvudfotingar, men han har noll intresse. Han håller pennan som hejkomochhjälpmig (och då är det ändå jag som säger det, som själv alltid alltid alltid har hållt pennan på felaktigt sätt), och försöker inte ens. Så hans ritresultat blev ju inte det bästa direkt, hehe...
Men syn och hörsel var det absolut inget fel på.

Efter att vi varit på BVC skjutsade jag Tudor till hans dagmamma. Och sen åkte jag till kaninerna för att städa burar. Där såg det också ut som hejkomochhjälpmig, haha.
Började som vanligt med att jaga Loke i buren, för att ge upp efter en stund när han blev arg. Bar ut samtliga andra kaniner i sina hagar och började sedan städa bur för bur.
Tittade lite på luriga Loke, och bestämde mig för att göra ett nytt försök. Gick ut och hämtade maskrosblad, som han inte kan motstå. Sen fick jag tag i honom med munnen full av blad. Väl ute i buren blir han helt menlös, ungefär som om han ska spela död..... Ja, hans namn Toker passar honom....

När jag städat alla burar så klippte jag lite klor, och sen tog jag fram de två hinderna som jag har i stallet och ställde upp dem utanför. Sen tog jag ut lilla Oskar i sele. Kände att det behövdes, nu när jag varit borta en vecka.
Han sprang på och var så himla glad så, och hinderna var inga problem alls.
Jag ska träna någon gång lite mer ordentligt i veckan, för nu är det ju inte långt kvar till debuten. gaaah....


Lilla Oskar när han precis kommit hem till mig. Visst är han bara för söt?


Kommentarer
Postat av: JESSICA

haha nää da det är inte jag =P om man ser min header och bilderna på mig som ar i min blogg så ser man att jag är inte hon =P

2009-06-15 @ 14:40:04
URL: http://jessiiiru.blogg.se/
Postat av: Ida

Aha okej! En riktig vetenskap det där. Ska bli spännande att se vad de små knattarna får för färg, blir väl japan hela bunten :P



Kram kram Ida

2009-06-15 @ 14:56:11
URL: http://eldnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0