böcker?

Idag var min första söndag att jobba. Det var lite halvdött måste jag säga. Tur att jag inte såg att det var fint väder ute, för då hade jag väl blivit deprimerad, haha.
När jag slutade kl 15 så åkte jag och hämtade upp Tobbe och Tudor, och sen begav vi oss iväg för att vara lite onyttiga, nämligen till McDonalds. Satt ute och käkade lite, men så fort solen gick i moln blev det iskallt!
Sen tog vi en sväng på Toys R Us och på HM.
Herregud, Tudor fyller år snart men han har ju allt! Både i klädväg och i leksaker. Får han några mer traktorer eller bilar så spyr jag! T-shirts har han också alldeles för många...
Lego känns som det enda. Han har ju bara sånt där stort Duplo-Lego, och han börjar bli för stor för det. Och så önskar han sig en sparkcykel.
Och mer bra böcker. Han gillar ju att man läser för honom, och man blir ju trött på dem om man får läsa samma hela tiden.

Böcker kan man inte ha för många...... tror jag.... Har ju knappt några själv, haha.
Jag gillar ju bara böcker som man kan bläddra igenom lite snabbt. Såna där som är kul att ha liggandes framme.
Kamikaze-kaniner är en favorit, hihihih



Min senaste bok är en kul bok att bläddra i. Det är en fotobok med massor av modebilder på den japanska kawaii/decora/fruits-stilen

Hur coola som helst :P Hade jag varit sådär en decimeter kortare så hade jag kört på denna stil. Helt klart! Nu tycker jag bara att jag är för lång så jag ser skitfånig ut i dylikt. Men lager på lager är min grej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0