dreadlook

Vaknade vid 4.13 i morse av att Tudor vaknade av en dröm så han var lite ledsen. Sen hade jag svårt att somna om då det var vääldigt varmt i rummet. Till slut somnade jag och drömde massa konstiga drömmar. Var iallafall väldigt förbannad i drömmen (mamma och syrran var dryga mot mig *haha*). Har varit ledsen och besviken i drömmar många gånger, så man vaknat med tåriga kinder, men aldrig arg. Men nu var jag rasande! Som om jag hade tourettes eller något.... Så ringde larmet på mobilen och då var jag lite sne ett tag, innan jag greppade att allt var en dröm och jag behövde inte vara förbannad.
Tänk vad man kan drömma! REM är fantastiskt!

Gick upp och kokade ägg. Det var himla längesedan jag gjorde det, och gott var det. Sedan begav jag mig till mitt nya jobb, för jag ville kolla av lite innan min första dag på tisdag. Lite nervös är jag allt......
Direkt när jag kom hem så begav sig hela familjen till Lögarängen för att bada lite. Tudor träffade på bästa kompisen Alvin med familj så det var ju roligt. Han var helt slut när vi åkte därifrån, och somnade i bilen.
Själv såg jag ut som om jag hade en blandning av dreadlocks och korkskruvar i hela håret efter badet, så jag fick gå med dread-look när vi åkte och handlade lite snacks och hyrde film för kvällen.
Shit vad lockigt mitt hår är egentligen..... Men det såg hyfsat snyggt ut iallafall, så jag tror nog jag ska flörta lite med Elina att hon fixar dreads på mig i sommar :)

ciao


Kommentarer
Postat av: Jossan

Jasså.. Du är arg på mamma och mig?? Inte snällt.. Och jag som tänkte fixa ngt najs tills på onsdag när du blir tant..;)

2009-05-11 @ 06:43:44
URL: http://hastarnaimittliv.dinstudio.se
Postat av: number one blind

Du, du ska firra nåt riktigt najs med tanke på hur dryg du var mot mig.... haha nej jag minns inte ens vad ni gjorde, men arg var jag! hoppade omkring och svor hela tiden...

Tog ett par sekunder innan jag fattade att jag inte skulle vara arg mera när jag vaknade haha

2009-05-11 @ 22:04:42
URL: http://numberoneblind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0