Ett andra inlägg

Sjukt stolt över mig själv. Jag lyckas för första gången att göra ett andra inlägg i en blogg.

Idag fick jag sova ganska länge. Kom på precis när jag skulle gå och lägga mig i går kväll att jag hade en maskin full med tvätt som skulle hängas. Eftersom våran tvättmaskin är lite konstig så var jag rädd att tvätten skulle lukta illa dagen efter (som den visserligen ibland gör även om jag hänger upp på en gång) så jag var duktig och stod och hängde upp den mitt i natten. Inte direkt det man är sugen på att göra.

Så imorse när jag vaknade så hade min kille redan stuckit till jobbet, och min son satt så snällt och tittade på tv. Han är så söt som låter mamma få sova. Sen finns det ju flera definitioner på hur länge som "sova länge på morgonen" betyder. För en småbarnsförälder antar jag att det ligger runt kl 8.00. Det är sovmorgon det! ;)

Det verkar bli finare väder idag, men jag är inte hundra på vad jag ska hitta på idag. ....Därav har jag inte fått på mig kläder ännu heller.
Nej, nu ska jag ta mig lite frukost.

aloha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0