garderobsfynd...

Ja att hitta garderobsfynd vad gäller kläder är ju alltid kul, men denna gång hittade jag lite teckningar som jag gjorde när jag bodde ensam för några år sedan. Gud vad längesedan det var jag tecknade! Kanske ska börja igen? Försöka utveckla mig lite...
Sist jag tecknade riktigt mycket var nog sådär 2002... Jösses vad tiden springer iväg!

Här är lite blyertsteckningar som jag gjorde av lite band:









Inte den bästa pennan jag använt direkt....


annars är det alltid kul att måla koppar och glas ;) Den här gjorde jag till min kille på alla hjärtans dag 2004 har jag för mig....

Det är rätt kul att rita, jag ska nog skaffa lite bra pennor och börja igen tror jag....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0