Kort om mig..

Har ju inte berättat så mycket om mig, så det tänkte jag göra nu... genom ord som beskriver mig:

oxe * Västerås * Mamma * Flickvän * 179 cm * mörkblå ögon * långt rött eller svart hår (varierar) * egentligen ljusblond * 3 tatueringar * envis * musikalisk (tja... vill vara i allafall) * avundsjuk (är min dödssynd tror jag...) * långsint * snäll * lat * humor (även dålig) * musik, musik, musik (rock! gärna i ska-stil eller grunge) * sjunga * kaniner * teckna * Cocacola missbrukare  * klubbor  * foto * shoppa * sockerberoende * koalor :P (för de är ju så sööta) * high school komedier * skräckisar * clown-skräck * mask-fobi

Jag är som sagt en sucker för high-school komedier, och även mycket av den glada musiken som förekommer titt som tätt...
Dagens låt kommer från Letters To Cleo (som bidragit till en av mina kaniners namn;), med låten Dangerous Type från filmen The Craft / Den Onda Cirkeln.


Letters to Cleo medverkar också i filmen 10 orsaker att hata dig, som sig själva. Ni som sett filmen minns säkert bandet som står och spelar på taket i sluttexterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0