ooh

Vilken skönt väder alltså! Skjutsade Tudor till dagmamman vid halv elva, och åkte därefter och handlade lite. Sen satte jag mig på balkongen och höll på att smälta bort!
Halv två var det dags att bege sig till kontoret, och det kändes ju mindre kul en fin dag som denna. Men imorgon är jag ledig iallafall. Fast då blir det väl full rulle ändå, med allt man vill hinna med en ledig dag, hihi.

Tudor fick förresten sina "skol-kort" som jag kallar det (alltså sina foton han tagit hos dagmammorna). Så fin, min lilla älskling. Lika glad som alltid!

Såg nu att jag haft nytt besöksrekord på min blogg. Det är kul :) Har absolut ingen aning om vilka mina läsare är, så det skulle vara kul om ni hejjade ;) så kan jag besöka er också.


Kommentarer
Postat av: Elina

Jag läser, jag läser!! haha

2009-05-29 @ 15:18:11
Postat av: Jenny

thanks love, men du måste ju skriva din adress så jag får kika tillbaka :P

2009-05-31 @ 13:33:36
URL: http://numberoneblind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0