stress stress

Vaknade i morse av att telefonen ringde. Trodde jag försovit mig till något, trots att jag egentligen var ledig. Men hjärncellerna fungerar ju inte så himla bra sådär när man blir väckt.
Det var från jobbet. En kollega hade blivit sjuk och jag var tvungen att rycka in. Fort upp, duscha, äta frukost, väcka Tudor, klä honom och köra honom till dagmamman. Sen åka iväg och jobba.
Typiskt! Det som var finalen på Top Model 6 i morse som jag ville se (eftersom jag missade den igår kväll och reprisen var i morse). Tur att You Tube finns, så nu har jag precis sett finalen iallafall.  Utan text då, men man klarar sig ju ändå.
Visste ju innan vem som skulle stå som vinnare, men min favorit i cycle 6 var Jade. Hon var den med mest personlighet och snyggast tyckte jag. Dock lite småtaskig attityd men.....  ;)


Tyvärr har jag missat Top model 1, men jag har sett 2,3,4,5,6,10 och 11. Och så har jag ju såklart börjat se på Top Model cycle 7 som började idag. Wihoo, Top Model är skitkul.

Mina favoriter har nog varit Yoanna (2), Kahlen och Brittany (4), Lisa (5), Jade (6), Anya (10) och McKey (11).


Dagens låt får vara för er andra Top Model-fans ;) 

 
(för ni känner väl igen henne?;)

Kommentarer
Postat av: Louise - Ur mitt eget perspektiv

haha My god! Då är det ju illa!

Mer underhållning åt folket på fredagarna!



Hoppas att är guld med dig?

Puss!

2009-05-19 @ 19:16:30
URL: http://lowice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0