Dags för fredags

myyyyyyyyyys!!!!!

Fredagsmys, det var verkligen ett ord jag hörde många gånger som barnskötare. Alla barnfamiljker skulle hem och ha fredagsmys.
Så dyker ordet upp i en reklamfilm. Nytt begrepp liksom....?

Så, ikväll är det såklart fredagsmys hemma. Jag kommer ju tyvärr inte hem förrän kl. 20.30, men då blir det att bänka sig direkt framför Idol, med coca-cola och gooooodiiiiiiis!

Vem åker ut ur Idol ikväll?
Jag hejar ju som ni vet på Mariette och Calle, men jag tror tyvärr att det kan bli Mariette som åker ur. Erik tycker jag låter lika hela tiden. Han är jättetråkig. Och Tove gillar jag bara mindre och mindre, trots att jag hejade på henne från början. Hon har divat till sig.
Calle har utvecklats mest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0