En bild

Jag har för stunden blivit helt oinspirerad att skriva i bloggen... så jag hoppas ni står ut med lite tråkiga inlägg. Jag hoppas det bättrar på sig om ett tag!

Jag håller på att dresserar "sleepyhead" litegrann. Han är lite blyg, men nu har han iallafall kommit igång och utforskat lite, och då och då hoppar han upp i knät och sover lite ;) nää inte sover, men jag har aldrig sett make till kanin att blunda så mycket. Så fort jag tar fram kameran så sluter han ögonen! hahaha
Kisar lite sött på en....



och nej, hans smeknamn är inte sleepyhead, men han ser lite ut som en, hihi.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

åh :D vad är den för ras? :)

2009-11-25 @ 22:18:53
URL: http://phose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0