Fatso

Vågen tog hårt på mig igår, så idag började jag dagen med att gå ut och springa. Ja, alltså, jag sprang ju hela tiden, förutom när jag gick för att jag fick korta astmaanfall (typ... jag har inte astma) var 30:e sekund när jag sprang. Hahaha....

Kände mig skitduktig, men det var inte ett dugg kul. Nästa gång ska jag ta med mig MP3:n. Det regnade lite smått och var ganska kallt, så när jag var på väg hemåt kliade hela baken av köld, hihihi.

Sedan var vi in och handlade hela familjen, och jag har fyllt kylskåpet med diverse frukt. För nu ska jag inte äta nåt godis i veckorna.
Men jag är mycket osäker på hur länge jag håller det!

Men min filosofi är; att om jag i första hand börjar träna så kanske jag inte ens behöver ändra om mina matvanor! Banta är ju egentligen helt emot mina princioper. Mat är ju ett av livets goda!

(lunchen bestog såklart av McDonalds......)




Kommentarer
Postat av: Ida

Okej hoppas att det går bra :)



Haha ja det där med mat och kost sitter väl ihop lite. Äter du bara en massa onyttigt kommer du garanterat gå upp i vikt, men ju mer du tränar desto mer skräp kan du självklart äta ;)



Jag är urusel på att äta regelbundet och behöver verkligen ändra det. Måste även sluta tjyväta godis och dricka dricka. Mer sunt ska ätas och givetvis måste det motioneras bättre.



Kramar Ida

2009-11-25 @ 22:47:29
URL: http://eldnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0