För mycket bekymmer

Bekymmerna haglar över mig idag, och det känns inte ett dugg kul!
Problem med Blondies päls, problem med en jäkla blankett som man ska fylla i för Tudors barnomsorg.... och så är det det där med svininfluensa vaccinet.

Läste på internet att min årsgrupp skulle vaccineras från vecka 46, så jag tänkte ringa och höra för mig och Tudor idag. Men så fick jag en lapp på posten idag, och då är det först från vecka 50 som jag får. Skit! Och jag som vill vaccineras samtidigt som Tudor.
jag vill ju inte att han ska få alla konstiga och läskiga biverkningar först, som alla verkar få! (nu menar jag inte de hyperkonstiga bara, utan feber och ont i armen, som faktiskt de flesta verkar ha fått som jag pratat med.).

Jag får ångest!!! gaaaaaah!


Kommentarer
Postat av: Linda

Kan lugna dig lite iaf... Min minsta fick ingen feber och bara ont i armen om jag tryckte på just det stället dom stuckit (varför måste jag trycka just där.. hihi) Den stora fick sprutan idag, återstår att se hur hon mår när jag kommer hem.

2009-11-23 @ 13:49:32
Postat av: JeNnY

ok, det låter ju bra iaf!

En väns dotter på 7 år hade ju svimmat och ramlat in i en stol och fått hjärnskakning när hon vaccinerades....

Nåja, nu har vi fått en tid och jag o Tudor vaccineras samtidigt.

2009-11-23 @ 16:12:56
URL: http://numberoneblind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0