Give me lussebullar!

Jag var in på Maxi innan jobbet och skulle köpa ett par grejer, varav jag kommer bort till brödet och känner den ljuvliga doften av lussebullar! MMMM, give me!!
Fy sjutton vad jag sitter och är sugen nu! Lussebullar och julmust. Jag måste köpa till helgen.....

Jag var iallafall in på godisaffären (eller klubbaffären som Tudor säger. De har ganska mycket klubbor), och shoppade massa små-PEZ till Tudors pepparkakshus-kalender. Ett jättesött trä-pepparkakshus med 24 små lådor att stoppa saker i. Tyvärr är lådorna så små att jag aldrig kommit på nåt bra att stoppa i, men nu kom jag på att små PEZ funkade perfekt!
Inte ofta jag köper en påse lösgodis och bara hamnar på 16 kronor..... hihiih...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0