Kul med kakel

Jag sitter just nu och hoppas att min kakeldekor som jag beställde i måndags kommer imorgon. Jag fick bekräftelse på en gång och satte in pengarna så de borde haft dem i tisdags. Dekoren skulle skickas så snart pengarna kommit in. Borde fått dem idag tycker jag. hrm!

Jag köpte bara "tråkigt svart", för jag ska göra ett svart-vit rutigt kök, och hoppas det blir lika fint som hemma hos min vän Naemi (som gav mig inspirationen).

Men om man vill vara lite roligare så finns det andra kakeldekorer att köpa! Kolla in dessa:


Dessa recept-kakel finns att köpa på Inreda.com Pris: 6st för 100:-

Och dessa var ju hur coola som helst (jag ångrar mig, dessa vill jag ha!!!!!)


Alfapet-kaklet kan man köpa på bokstavskakel.se. Pris 249:- för 44 st. Enstaka bokstäver kan köpas för 15:-/st.
Kan också köpas på Designtorget i Stockholm, men då kostar de lite mera.


Kommentarer
Postat av: Ida

Haha nej det visste jag inte :P men jag trodde faktiskt att många fler djur hade sex för skojs skull.

2009-11-19 @ 23:12:53
URL: http://eldnatt.blogg.se/
Postat av: besarta

det håller jag faktiskt med om :D om jag ska tolka din header så tycker jag det verkar som att bloggen handlar om dig själv eftersom du har bilder på dig och ditt namn där, du ser rätt ensam ut av dig på dom bilderna du har där.. Men jag är ju ingen expert, det är bara den bilden jag får!

2009-11-20 @ 02:51:59
URL: http://besartahoti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0