Lite tidig

men idag fick julgrejerna åka fram....
imorgon jobbar jag hela dagen, och sen blir det idol direkt jag kommer hem (tyvärr missar jag ju den första som sjunger), på lördag är det tävling och julbord, och på söndag ska det ju redan vara framme för då är det första advent.

Så grejerna åkte fram idag. Lite ljusstakar och stjärnor. Hade köpt en ny stjärna till vardagsrummet, men sladden var ju så kort så jag fattade inte alls hur tillverkarna tänkt....


i ett hus i skogens slut.....
Det söta pepparkakshuset som jag köpte till köksbordet. Mysigt med ett litet värmeljus.

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh vad mysigt att ta fram julsaker! Jag har längtat efter det i flera veckor nu. Tyvärr ligger vi sjuka hela familjen så vet inte hur jag ska orka med det. Jag som var så glad över att barnen hann ta vaccinationen och så fick vi förmodligen influensan iaf. :-(

2009-11-26 @ 17:40:07
Postat av: JeNnY

svar till Linda: näää men fyyy! hoppas att det bara är vanlig influensa då. Kan man inte ta reda på sånt? Krya på er!!

2009-11-26 @ 22:09:27
URL: http://numberoneblind.blogg.se/
Postat av: Ida

Åh vilket sött pepparkakshus!



Jag har också börjat ta fram julsaker. Eller rättare sagt, jag orkade aldrig packa in dem i förrådet för att ta fram dem igen tre veckor senare :P Man måste vara praktisk också.



Kramar Ida

2009-11-27 @ 00:42:32
URL: http://eldnatt.blogg.se/
Postat av: Ida

ja det är jättetråkigt med Lex, men det är det enda jag kan göra för honom är jag rädd.



Ja tänk om man kunde fixa själv... så skönt det hade varit. Men men, jag får vackert betala hehe.



Kramar Ida

2009-11-27 @ 00:53:44
URL: http://eldnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0