Mitt bidrag

Just ja, jag drog ju ihop ett bidrag till Kan Dees teckningstävling, trots att jag varken hade idéer eller en chans (det finns ju så himla många duktiga bloggande tecknare!).

Och nej, jag hade såklart ingen chans heller, men ni kanske vill se mitt bidrag ändå?

Det föreställer roboten Jenny, från den tecknade serien My life as a teenage robot. fast i en "förskönad" version. I världen idag så kan man ju förändra sin kropp så bäst man vill......


äsch, jag blev nog ganska nöjd med henne ändå. Trots lite kladd......

Kommentarer
Postat av: Kan Dee Drawings

Duuu! Jag var faktiskt jättenära på att ta med ditt bidrag! Du är duktig och jag gillade bilden!



Vad tycker du jag ska göra med dom halvklara teckningarna.. Bläää. Vill bara kasta bort dom. Det är så jobbigt när det blir sådär. Usch och fy!

2009-11-25 @ 16:42:03
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/
Postat av: Aggie

ÄLSKAR DEN! Hur gör du?

2010-01-24 @ 19:59:16
URL: http://agsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0