Nu börjar vi komma på plats

Nu har i princip alla kartonger försvunnit ut, och de flesta möbler har kommit på plats. Några nya möbler har vi köpt till också, så nu saknar jag mest ett nytt badrumsskåp (jag blir tokig på att jag inte kan kolla hur jag ser ut i nacken) samt en TV till vardagsrummet.

Så nu ska ni få en liten kik på hur det har blivit.....


vardagsrummet


och köket

Jag gillar verkligen köket 1000 gånger bättre än mitt gamla, som jag aldrig ville sitta och äta i.
På onsdag ska Tobbe och jag låna syrrans hästtransport och köra kaninburarna i den. Så på onsdag så kommer alltså kaninerna också få flytta hit. Blir skönt att ha dem nära! Men jag kommer sakna dynghögen.... haha... det var ju så himla lätt att städa burar då. Nu måste jag ju ha säckar och köra till återbruket istället.

 


Kommentarer
Postat av: Ida

Åh avis på att ni börjar få ordning! Här är allt en enda jäkla röra bara.



Så fint det ser ut! Härligt med hus.



Tack för hjälpen med bilen förresten :) Jag tror den blir klar i eftermiddag, det fanns visst bara ett enda glas som passade i hela landet så det skulle ta lite tid för dem att få hem den.



Kramar Ida

2009-11-03 @ 12:02:01
URL: http://eldnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0