På jobbet

och det är alldeles tyst.... november är en seg månad. Mörk, grå, regnig och dålig på alla sätt och vis!
Nästa helg är det iallafall första advent, så då får man slänga upp lite julstjärnor och grejer.

Ikväll ska Tudor vara hos sin farmor och farfar, så Tobbe och jag ska passa på att gå på bio. 2012 tänkte vi se, om det finns biljetter vill säga....



Jag gillar att se katastroffilmer på bio. Men jag kommer säkert vara missnöjd med slutet.... antingen dör väl alla, eller så klarar sig alla, eller så får man väl aldrig veta hur det kommer att gå....
Nåja, jag får väl se....

Samtidigt är det lite läskigt att se såna här filmer..... tankarna börjar snurra alldeles för mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0