Rikshoppet och TV

Idag ska vi åka och kika på en ny TV. Hoppas vi hittar någon bra!
Och sen att vi kan skaffa lite fler kanaler igen. Jag börjar bli lite trött på det lilla utbudet vi har. Även om jag egentligen inte är någon stor TV-tittare, så är det ändå skönt att ha den när man är ensam hemma och inte har annat för sig.

På tal om att inte ha något för sig.... Igår var jag ju själv hemma med Tudor på kvällen, så när han hade lagt sig så passade jag på att fixa material till Rikshoppet. Jag är ju numera med i redaktionen för riksförbundets tidning, så nu jäklar ska jag göra ett bra jobb som det också!
Men det är himla svårt att komma på vad folk kan tänkas vilja läsa om. Jag vet ju knappt själv. Ändå tycker jag att det är så himla roligt när tidningen dimper ner i brevlådan.

Jag har iallafall börjat göra medlemsintervjuer på tävlingar, så möter ni mig på tävling med block, penna och kamera så vet ni vad jag håller på med. Och vem som helst kan bli mitt offer... hehehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0