Så här gick det

idag....
Ja, vi var ju till Uppsala och tävlade, i ett kallt ridhus.... brrrr!! Tur att jag tog mina vinterkängor iallafall!

Blondies debut gick.... ja skit som jag trodde.... hon ville inte alls gå framåt i första så där blev det opl. I den andra lätten hoppade hon på fint och gick på 2 fel, men tyvärr var det ett fel för mycket för final.
men men.... debut, krok, inomhus och på ridhus-underlag. Jag får väl vara nöjd ändå! :)
Men gud vad jag skämdes över henne! Hennes fällning i ansiktet gör ju att hon ser sjuk ut! Pälsen på nosen har växt tillbaka, men nu har hon kala fläckar på öron och mot ögonen. skabbigt värre!

Cleo gick uuuuselt i första lätten, men på 0+1 i den andra och tog äntligen pinne i krok igen. Det var på tiden! En 5:e plats av 24 fick hon.

Oskar gick finemang i båda medelsvårklasserna. Han gick på2+0 och 1+0 och kom på 2:a plats i båda. Nu har han bara en pinne kvar till svår.

Jessica var med också, och tävlade Mini, Zider och Nikki. Zider slarvade som vanligt när han är på tävling (han bara jävlas tror jag, för jag har ju sett hur duktig han är på träning!), och Mini fick hoppa finalen i första lätten. Nikki debuterade precis som syrran Blondie, och hon gick till final i den andra lätten - Kul!
Tyvärr ingen pinne för Jessie, men det kommer nog bara hon följer med och tävlar lite oftare *blink blink*


Kommentarer
Postat av: Jonna

Gaaah! Jag vill också ha kaniner och tävla igen! Måste nog ta och spana efter nåt ställe där jag skulle kunna ha kaniner!

2009-11-08 @ 23:42:21
URL: http://jonnatvartemot.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0