Skrock!!

Idag är det


Men jag är ju född den 13:e, och det vet väl alla, att alla som är födda den 13:e är skonad från otur denna dag (vi har istället typ 364 andra dagar att ha otur på istället....).
Jag har nog aldrig haft någon speciell otur fredagen den 13:e (ta i trä, dagen är ju inte slut ännu).

I övrigt är jag nog ganska skrockfull..... jag går inte under stegar, jag målar spegelbitar om jag har sönder en spegel, jag lägger inte nycklar på bordet, och jag går inte på A-brunnar! Hahaha.
Och Tobbe har fått mig att spotta om en svart katt korsar vägen också....

Är du skrockfull?

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack tack! Den blir nog bra :) Då har jag två år kvar innan det är kört alltså... bästa att leva ordentligt tills dess med andra ord.



Nej jag är inte skrockfull alls.



Kramar Ida

2009-11-13 @ 13:11:50
URL: http://eldnatt.blogg.se/
Postat av: Daniel

Njae, men iadg undviker jag skräckisarna.. e ju så bögigt känslig!

2009-11-13 @ 13:34:41
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Jonna

Jag är inte född den 13e men har aldrig haft otur den dagen ändå^^ Brukar snarare gilla fredagen den 13e för det brukar vara dagar som flyter på riktigt bra för mig:)

Jag är inte skrockfull heller. Fast det där med A-brunnar sitter kvar litegrann i mig. Jag kan gå på dem, men jag tycker att det är en aning obehagligt.

2009-11-16 @ 13:45:19
URL: http://jonnatvartemot.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0