Stora fötter


Det blev inte dem som jag kikat på och provat såå många gånger på Din Sko. Jag insåg helt enkelt att de inte var speciellt bekväma, även om de var snygga som fan.
Istället blev det dessa, som både såg okej ut på mina fötter och var hyfsat sköna. Högerskon satt bättre än den vänstra, men jag hoppas att även den vänstra töjer ut sig lite. Den högra har ju trots allt varit testsko så det är väl fler fötter som provat den.

Nackdelen med att vara lång är att man oftast får passande storlek på fötterna. När jag ska ha såna här typ av skor så måste jag ha ganska stora storlekar. Och det finns ju inte på tjejskor.
Paris Hilton med sina storlek 43(har jag för mig) på skor har ju tur som har mycket pengar och kan specialbeställa skor.....

Tudor fick ju en tröja som jag berättade, så jag passar på att visa den också. Jag tycke den var cool. Och den var jättemjuk och gosig också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0