Suddigummi

Tobbe tog hem en massa Lego idag till Tudor, från när han var liten. I lådan fanns diverse andra grejer också som hade linkit med, bland annat dessa adorable My Little Pont suddgummin! Jag minns att jag hade någon sån när jag var liten! Nostalgi



Jag hade en suddgummi samling när jag var liten. ett 50-tal suddgummin i alla möjliga figurer; monster, djur, skor, fotboll, läppstift, sax, ja alla möjliga! Men jag gav bort den när jag blev lite äldre.
Lite synd..... men samtidigt, vad ska man med allt till?

Kommentarer
Postat av: Angelica

Åh, sånna där suddigummin samlade jag också på när jag var liten! :)

2009-11-03 @ 10:14:29
URL: http://cockblocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0