svårt det ska va

vad svårt det skulle vara att bli blond då! Men inte lika svårt som att bli bra på kort, haha...
Hur jag än vände och vred på kameran så skymde antingen kameran hela ansiktet eller håret, eller så såg man ju bara ut som en total idiot!!!

Lite ljusare blev det iallafall, men mycket orange kvar.... Hårbotten är dock som jag vill ha den!
Nu har jag ju färgat ett par gånger, så ni ska få en titt trots att målet ännu inte är uppnått!

FÖRE
(hade ingen ny bild där jag inte hade hårband, så jag fick gå tillbaks till juli-augusti någon gång).



NU
blonderingsarbete pågår..... men ljusare är jag, helt klart!


Så, vad tror ni - kommer jag passa som blondie?


Kommentarer
Postat av: Julia

Jag tror du kommer passa asbra i riktigt VITBLONDT hår! Min syrra har det och jag testade en gång och såg bara ut som... 14 år typ... men tror att du skulle vara asball i det :D

2009-11-14 @ 22:49:13
URL: http://juliapysslar.blogg.se/
Postat av: Jossan

HAr hittat en färg som vi kan ta bort det guliga i ditt hår med syss ;) Vi måste bara se till att bleka bort det röda först! ;)

2009-11-15 @ 15:12:29
URL: http://hastarnaimittliv.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0