Tack

alla ni som fortfarande vill följa bloggen :) Lite färre inlägg blir det nog.... iallafall ett litet tag framöver. Noll inspiration som sagt, men förhoppningsvis kommer jag snart kunna lägga ut lite nyare foton samt teckningar.

Imorgon...... är det dags att öppna första luckan i chokladkalendern! haha. Jag har haft chokladkalender vaarje år. Det är liksom en del av min jultradition. Och jag är duktig - jag fuskar inte!
Någon mer som gillar chokladkalendrar?

En mindre rolig grej för morgondagen är att jag och Tudor ska ta svinis-sprutan. jag är skiträdd! Mest för Tudors del. Tänk om man blir jättedålig. Jag har inte tid och råd att vara sjuk!
Dagens andra fråga: Har du vaccinerat dig? Hur gick det?


Mina söta lucior, som jag vann under Tudors luciafirande förra året.


Kommentarer
Postat av: Jonna

Ja jag måste också ha chokladkalender varje år^^ Jag tittar gärna på julkalendern på tv också, fast dem senaste åren har jag inte tittat för jag har inte fastnat för någon, tycker inte att dom var lika bra som förr^^

Nej jag har inte vaccinerat mig mot svinis, vet inte om jag ska göra det heller.

2009-11-30 @ 13:08:13
URL: http://jonnatvartemot.blogspot.com
Postat av: Jessin

Såklart har man en chokladkalender ;) jag med. haha

Jag har tagit sprutan, fick asont i armen, kunde knappt röra den men annars så gick det fint. en dag på jobbet med ipren ;) Matte fick dock feber :)

Saknar dig! / Jeei

2009-12-01 @ 18:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0