Vill ni veta?

Nu kanske ni ville veta vad jag hållt hus idag?
Jo, jag har varit med mina kollegor på spa i Färna. Det var första gången jag varit på spa, och det var trevligt. God mat (eller ja, lunchen var ingen favorit för mig, då jag inte alls gillar thai-mat), mycket frukt, varm och skön pool, sköna massager och ansiktsbehandlingar, och bara ta det lugnt!
Skööööönt!
Man borde unna sig det lite oftare, men det var ju knappast billigt så chansen att jag kommer göra det är nog ganska liten tyvärr. Man kan ju spara en stund till och koppla av på en solstol med en god drink utomlands istället..... hehe

Fast nu är man rätt trött, så det blir nog tidigt i säng. natti natti

Kommentarer
Postat av: PJOLTAS

Åh...SPA! Avis I am!

=)

2009-11-11 @ 22:18:15
URL: http://www.pjoltas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0