Äckelyoughurt

Jag har precis ätit upp mina två Dröm Yoggi i mjölkkola smak. De är så himla goda tycker jag. De och Dröm Yoggi Vanilj är mina absoluta favorityoughurtar!
Inga klumpar ska det vara.


Har du någon favorityoughurt?


Själv kan jag inte äta youghurt med frukt och bärbitar i. Och då speciellt inte jordgubb!
Varför?
Ja, är du äckelmagad som jag så läs detta på egen risk!

När jag var sådär 10-11 år så var vi utomlands med familjen, och vi hade köpt Yoplait yoghurtar upp på hotellrummet som vi hade till frukost.
Iallafall så säger pappa nånting om att jordgubbsbitarna är blodiga snorkråkor. Och jag som är så otroligt äckelmagad om jag samtidigt äter någonting, kunde ju såklart inte äta dem mer.
Och än idag så tänker jag på blodiga snorkråkor när jag ser de där äckliga mjuka jordgubbsbitarna som simmar i youghurten. Yuuuuuk!!!!
Tack pappa för att du förstörde en hel massa youghurtar för mig......



Kommentarer
Postat av: Jossan

Våran pappa är icke rumsren.. Suck...

2009-10-19 @ 20:39:47
URL: http://hastarnaimittliv.dinstudio.se
Postat av: Jonna

Hahaha, men Jenny då! Sådär kan man ju inte tänka^^ Själv älskar jag jordgubbsbitar i yoghurt, trots att jag läste ditt inlägg:P

2009-10-19 @ 21:22:14
URL: http://jonnatvartemot.blogspot.com
Postat av: Lena

Dröm Jordgubbscheesecake är helt fantastisk - och jag brukar hata all sorts yoghurt!

2009-10-22 @ 10:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0