Dags för klassiker

Nu ska jag slå mig ner i soffan tillsammans med Tobbe och titta på film. Vi köpte ju lite filmer för ett tag sedan, men inte hunnit se alla.

Idag blir det en gammal klassiker med Tim Burton, nämligen Beetlejuice. Jag kommer fortfarande ihåg när jag såg den på reklam på typ tv1000. Jag trodde den skulle vara skitläskig och värsta skräckisen, men så var ju inte fallet. Knappast en uppföljare på Jurtkyrkogården, som jag fortfarande inte vågat sett, hahahahaha.....
Jag minns dock inte när jag såg Beetlejuice första gången, men jag var inte så gammal iallafall. Jag blev iallafall glad när den även kom som tecknat, så jag kanske kan ha varit runt 9-10år.

Nåja, nu ska jag kila.....



Kommentarer
Postat av: Liv

Den gamla filmen, har också sett den, tyckte nog den var lite läskig iaf och väldigt speciell :D Absolut värd att se. Har sett jurkyrkogården och kan rekommendera att se den, ganska hemsk men spännande!

2009-10-15 @ 21:10:46
Postat av: JeNnY

haha, ja jag såg större delen av Jurtkyrkogården när jag var sådär 7 år. Har börjat se den någon gång efter det, men inte vågat sett klart, haha.

2009-10-15 @ 22:43:44
URL: http://numberoneblind.blogg.se/
Postat av: Ida

Jurtjyrkogården är inte ett dugg otäck. Fast den är inte så bra heller så om du inte kommer se den har du inte missat något :P



Kram Ida

2009-10-15 @ 23:29:42
URL: http://eldnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0