Jag kollade på

barnhemmet igår på Canal Plus.
Jag har sett den en gång tidigare, men jag tyckte den var bra så jag zappade lite mellan den och Idol.

Har du sett den?
Inte speciellt mycket till skräckfilm, utan snarare en sorglig drama med en hel del rys-inslag. Filmen är på spanska, vilket säkert kan avskräcka en del från att vilja se den, men det är faktiskt inget som stör!

Lite kort om handlingen: Laura flyttar till det hus som en gång varit ett barnhem som hon själv bott på. Hennes son Simon påstår att han har osynliga vänner, och en dag försvinner han. Dock visas tecken i huset på att de "osynliga vännerna" faktiskt finns, och tecken på att Simon fortfarande finns kvar.



Jag tycker att den är sorglig, snyft snyft

Kommentarer
Postat av: Maria

Den är riktigt bra den filmen!!



Flugan mår jätte bra, får se om det kommer lite kort i morgon på henne!

2009-10-10 @ 13:49:16
URL: http://rostebos.blogg.se/
Postat av: Ida

Iiii den filmen törs jag inte se! Hatar spökbarn! livrädd för dem haha!



Hehe idag körde jag för fort förbi en fartkamera när jag gjorde en omkörning. Jaja det blixtrade inte så jag hoppas att jag klarade mig :P



Kramar Ida

2009-10-10 @ 15:11:43
URL: http://eldnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0