Know1ng

Jag såg nyss på Knowing tillsammans med Tobbe. Den var.... ja sådär.... Började bra och ganska spännande. Kände att jag fick lite hutterbubblor på armarna vid en av olyckorna som skedde i filmen. Så blev det även i Day after tomorrow. Jag är nog helt enkelt väldigt fascinerad av naturkatastrofer och stora olyckor. Hmm... det lät ju lite bisarrt....
I allafall, jag var inte så nöjd med slutet så det drog ner betyget på filmen.

Lite om vad den handlar om:
Filmen börjar i en skola, där man 1959 bestämmer sig för att göra en tidskapsel, där barnen ska göra teckningar om hur det tror att det ser ut om 50 år. Barnen ritar robotar och dylikt, men en flicka gör sifferkoder över diverse stora katastrofer som kommer inträffa de kommande 50 åren, och hur många som dör i varje.
2009 öppnas tidskapseln, och några av katastofernas datum är inom kort.




Kommentarer
Postat av: Ida

Knowing verkar bra :) Den ska jag nog se någon dag.



Haha ja det är väldigt mycket opera tyvärr... men jag tror inte att man tänkte riktigt så när man var liten. Då accepterade man sånt.



Hehe schysst att springa och jaga henne ;) det skulle jag med ha gjort mot min syster. De måste sättas på plats de där storasystrarna :)



Kramar Ida

2009-10-23 @ 01:23:44
URL: http://eldnatt.blogg.se/
Postat av: Maria

Tyckte oxå den började bra, men slutet?!! Skulle kunna blivit bra, men så sabbar dom allt... Irriterande!

I morgon ska Flugan debutera haha

2009-10-23 @ 11:01:47
URL: http://rostebos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0