Lurad!

Idag när jag hämtade Tudor från sin dagmamma så hade jag planerat att åka förbi Maxi och köpa honom ett par nya stövlar, då han bara hade tunna gummistövlar nu, fast med sockor i.
Mamma sa att det fanns allvädersstövlar där, och jag frågade vad de kostade. 150 kronor någonting har jag förmig, sa hon.
Perfekt, då köper jag såna då, tänkte jag och så bar det som sagt iväg till Maxi.
Men det var inga 150 kronor där inte, utan 450.... gah!
Men.... det behövdes ju så det var bara att bita i det sura äpplet.

Dessutom köpte jag honom ett par vattentäta vantar, så nu är man helt utfattig.
Tur att man får ett gott samvete iallafall att sonen inte fryser om dagarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0