men vad segt!

Jag har knappt orkat blogga idag, för Blogg.se har gått grymt segt idag. Iallafall på min dator. Har inte tålamod att vänta.

Men, jag har ändå inte haft något värt att skriva. Inget spännande har hänt idag alls.... jag har bara haft otrolig nackspärr större delen av dagen, och det gjorde ont ont ont!
aj aj

Helt plötsligt blev jag sugen på att se South Park Bigger Longer and Uncut. Det var längesen. Jag tyckte den var såå himla rolig, hahaha. Bäst är ju när Cartman sjunger om Kyles mamma (om jag inte minns fel)....
bitch-bitch-bitch-bitch-bitch-bitch-bitchbitchbitch-bitch



I love Cartman....... och Terrance & Phillip!


Kommentarer
Postat av: LADY DAHMER - Confessions of a Neurotic Attentionwhore

japp, det är jag från familjeliv.



jag tar 250 spänn. mer här: http://designbyladydahmer.blogg.se/

2009-10-13 @ 09:46:14
URL: http://ladydahmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0