Och idag kom den andra

filmen hem, Blast from the past.
Dock var det inte i ett vanligt dvd-fodral utan bara i ett pappfodral. Så det blev jag lite besviken på..... blev lite lurad av bilden. hrm..
Men men, det är ju iallafall filmen, och jag betalade ju inte alls mycket för den.


Jag älskar Brendan Fraser. Han ser ju bara för underbart töntig ut i den här filmen. Eller skulle du falla för en 30-nånting åring i den här outfiten? haha
Alicia Silverstone är ju också helt perfekt som gnällig och småputtrig, precis som hon är i Clueless som också är tokbra.



Få se om det blir till att titta på den ikväll när jag kommer hem från jobbet. Snart dags att pallra sig iväg. Snorig och eländig är jag fortfarande... suck...
Då passar det bra med en feel-good-film som denna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0