Onsdag

idag har Tobbe och jag varit till banken för att bestämma hur vi vil lägga upp våra lån. Shit, nu är vi nästan där! 5 dagar kvar bara tills vi får nycklarna till huset! yeeay!

Det känns bra iallafall. Även om man såklart är lite hyper! haha

Sen gick vi in på H&M för jag skulle visa en svart fleecetröja med Yoda-tryck som jag såg precis innan banken. Tyvärr hann Tudors storlek (fanns en kvar) försvinna på den timmen vi var på banken. Typiskt!
Men Tobbe köpte honom ett par Star Wars boxers och ett pack med star wars sockor. Så han blir nog himla glad iallafall.
Så här såg han ut sist när han fick ett nytt Star wars-plagg!


stoooolt.....

Kommentarer
Postat av: Jonna

Umm, jag har ingen aning om den går att hyra:/ Han hade laddat ner den så jag vet inte.

2009-10-21 @ 14:39:57
URL: http://jonnatvartemot.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0