Ringelingeling

Efter att jag målat klart buren (ja, första vändan. Nu får den ju torka någon dag innan jag målar den en andra vända), och mosat en stoor döäcklig spindel, så åkte jag hem och ringde en massa samtal.

Inga roliga samtal, utan bara såna där nödvändigt onda samtal om adressändring och så vidare. Så nu har jag meddelat min mobiloperatör och elbolaget.
Jag har även försökt avsluta vårat abonnemang för telefon/tv och bredband hos Comhem, men det var visst Tobbe tvungen att göra då det stog på honom.
Radiotjänst var det för lång telefonkö till så det gav jag upp.

Nu känns det mycket bättre! Några spöken lättare på axlarna........ (syftar fortfarande på Shutter, haha)



usch vad kyligt det är ute! Jag vill inte alls ut igen. Men nu ska jag bege mig och köpa lite lunch.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0