stronger

Sitter här på jobbet och mumsar på Strong.... När jag var yngre så fanns Strong att köpa på burkar på Statoil i närheten av där jag bodde. De köpte jag jätteofta då, både vanliga och med lakritssmak. Mmmmm.....

Jag gillar att de fick små texter på sig, hihi.... Ja, inte för att det var något nytt direkt (texter har de väl haft de senaste 12 åren typ).


Kollar på statistiken och ser att ni sviker mig idag, snyft snyft.... Jag får väl ut med kameran eller fram med ritblocket så ni tycker att det är lite roligare att kika in.

Vad är roligast att läsa på min blogg?



Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag gillar dina teckningar och sen sånna här nostalgi-grejer. Sen är bilder på hoppande kaniner alltid mys att se, iaf för mig^^

2009-10-14 @ 18:24:58
URL: http://jonnatvartemot.blogspot.com
Postat av: Jenny

åååhh.. strong.. finns dom kvar? Favorit godiset när man va liten.

2009-10-15 @ 09:52:20
URL: http://jjjohansson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0