15 års jubileum

Idag var det 15-års jubileum hos Svergies kaninhoppares riksförbund, vilket betydde tävling i Borlänge. Eftersom både 5- och 10-årsjubileumet har hållits långt ner i Sverige så tyckte jag att jag kunde passa på att åka när jag denna gång bara hade 1,5 timmes resa.

Jag åkte med Cleo, Martin och Oskar, med Cleo och Martin var tyvärr inte alls på hugget och fick riktigt dåliga placeringar.... Oskar däremot var lika glad som vanligt. Tror han hann med 5 glädjeskutt (två på framhoppningen) innan han hoppat klart sina två lopp. Och han slutade som dubbelnolla och tog därmed sin sista pinne till medelsvår även i krok (han tog den sista i rakbana förra helgen).
Imorgon ska han tävla krok igen, och nu får jag ändra hans anmälan. Så imorgon blir det medelsvår-debut, iiik...
Men det går nog bra. Hoppas jag.


Här är min lilla söting. Världens gladaste kille, iallafall på tävlingar. Han måste älska hoppningen!

Vi fick tårta också under tävlingen, och sedan delades vi in i lag för att köra en liten tävling som gick ut på att leta på diverse konstiga grejer på en lista, och alla saker gav olika poäng.
Vet inte hur det slutade, men jag misstänker att vårat lag kan ha vunnit ;) Tina och Vonka var nämligen väääldigt kreativa, hahaha.
Jag bidrog med en transformers-gubbe, som var värd 50p. Sån tur att Tudor lämnat en i bilen. Hur stor var chansen?

Kommentarer
Postat av: Kan Dee Drawings

Aww tack snälla! :) Nej den blev aldrig klar. Jag gillade inte den så jag gjorde aldrig klart den haha.. Puss

2009-09-06 @ 14:17:43
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/
Postat av: Jessica

kikar in

2009-09-06 @ 15:18:34
URL: http://metrobloggen.se/fitmom
Postat av: Ida

Ni vann :) Så jag har med ett paket till dig som ni fick för er seger hihi :)



Grattis till placeringen!



Kramar Ida

2009-09-07 @ 18:05:42
URL: http://eldnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0