argh! Kan inte bestämma mig!

Nu börjar det verkligen bli hög tid att färga om håret..... Min bena är alldeles ljusblond nu, och till den röda färgningen så ser mitt ljusa hår mest ut som om jag är väldigt tunnhårig bara... Inte så snyggt....

Men jag är livrädd att mitt hår ska bli helt åt helvete efter en blond färgning. Enda gången i mitt liv jag färgat håret blondt så blev resultatet som bilden nedan (lite orange-aktigt alltså. Den översta halvan av håret är min naturliga). Färgen är väl skitsamma, men hårkvaliteten är det jag är rädd för. Eller att håret ska gå av.......

Blondt eller rött? bestäm dig nu Jenny!

 VS 

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

det blir ju så om man färgar håret blont..då är det bättre att du lsingar det ljusare om du vill bli blond.

Men du passar ju i rött.

Vad känns mest "du"?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0