Diego

ja det heter min bil.... jag brukar forma om bokstäverna i regnumret till namn så att bilarna får namn. Min förra bil hette kort och gott Roy så där behövdes inte ändras något. Men min nuvarande heter ju uez och vad sjutton får man ihop av det. Tyckte det lät lite spanskt så nu heter min bil Diego ;)

Diego fick iallafall ett nytt blinkersrelä idag eftersom inte blinkersen har fungerat som de ska den senaste veckan.... och idag blev det akut eftersom jag glömt att det var besiktning av bilen idag. Men jag hann klart allt och Diego gick igenom besiktningen. Tjohej!

Kommentarer
Postat av: Emma

det är helt ok med mig, huvudvärk bara.



Snart kommer mitt första videoblogg inlägg. Hoppas ni tycker om det och kanske du kan lämna fina och bra kommentarer så kanske jag kan fortsätta videoblogga :D

INGA TVÅNG!



Puss

2009-09-14 @ 19:17:42
URL: http://emmaeriica.blogg.se/
Postat av: Ida

Bha Diego!! :P Haha!

2009-09-14 @ 22:57:23
URL: http://eldnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0