fixat och donat

Lilla Blondie fick ta några skutt även idag och det gick så mycket bättre nu. Känns som om hon kommer lära sig trots allt.
Jag har röjt upp bland massa skräp i bilen och i kaninhuset idag och kastat i sophuset. Det blev en hel del må jag säga. Men det känns skönt att fått städat i kaninhuset nu, för det är ju inte lång tid kvar tills de får flytta också. Ska bli kul att få hem dem, men jag vet inte riktigt hur jag ska ha det ännu.... Tanken var ju från början att ha dem i vårat lilla förråd, men jag kom ju på sen att det inte finns något fönster på det. Då går det ju inte! De kan ju inte sitta i kolsvart mörker jämt.......

Efter städandet så åt jag lunch tillsammans med farmor. Det blev mat från restaurangen Real. Gott gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0