Helt ledig

och vet inte vad jag ska göra.....
Jag sitter hemma med Tudor just nu, och ska ta med honom för en klippning under dagen. Men annars har jag iiingen aning!

Mitt eget hår ser för jävligt ut, så det döljer jag dagen till ära i hårband och en knut. Börjar li dags att färga om det, men jag vet inte om jag ska färga blondt eller om jag ska fortsätta på rött..... hmmmm......
Vad tycker ni?

Har på mig mina nya byxor. De fick bli kvar. De var inte så superdyra ändå, ifall de nu skulle krympa och bli för korta för mig.


I'm Jenny and I am dangerous!

Kommentarer
Postat av: Ida

Det är dags för blont nu Jenny :)



Kramar Ida

2009-09-15 @ 11:38:54
URL: http://eldnatt.blogg.se/
Postat av: Ida

Suga bort vax??? Det har jag aldrig hört att man ska behöva göra. Låter inge kul.



Min syster hade alltid öroninflammation när hon var liten, såg inte så kul ut. Jag har haft det två gånger kanske... minns inte alls hur det var. Så jag törs ta risken att åka på det nu :) Väldigt jobbigt att knappt höra bara.



Kramar Ida

2009-09-15 @ 11:50:23
URL: http://eldnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0