hemmafru nästa

Nu har det verkligen ringt lite på jobbet de senaste två veckorna.... Det blir lite dött...
Jag vill ju att det ska ringa mycket, så att jag har större möjlighet att få ha kvar mitt jobb.
Usch, tänk om jag blir arbetslös efter nyår, då dööör jag!

Vad ska jag göra då? Starta eget?
Plugga? No thanx! Högskolan var det värsta jag varit med om tror jag.....

Ja, tänk om det kunde vara som i Anna Ankas huvud, att alla män förväntas ha råd att försörja sina fruar.... Ja, då skulle jag ju inte behöva något jobb heller. Så är det ju tyvärr inte in the real life... Usch, jag kan inte med människor som inte tycker att man ska vara på ett sätt för att man är kille och på ett annat sätt för man är tjej. Vi ser olika ut men låt var och en få vara som de vill.

Jag har inte sett Svenska Hollywoodfruar, men att läsa om eländet i Aftonbladet räckte.... fast tja, det kanske vore kul att se.... trots allt....

Off topic, men är människan bara 38 år verkligen? Hon ser myyycket äldre ut.....





Kommentarer
Postat av: FEBB

Ja hon är så himla duktig! Och nej tycker du? VA :Otack så mycket! Hoppas du får en skön.. vafan är det för dag. onsdag! Haha :)

2009-09-16 @ 19:54:31
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0