TV- och filmkväll

Hade Naémi här under kvällen. Drack lite te, snackade och tittade på andra avsnittet av Svenska Hollywoodfruar. Rätt kul det där.....

Tobbe och jag var förbi Media Markt under dagen och köpte lite nya filmer. Jag kände att jag var tvungen att ha The Wedding Singer, som jag tycker är fantastiskt rolig. Jag älskar Adam Sandlers filmer.
Sedan hittade jag även Beetlejuice, så nu är vår Tim Burton-samling i princip komplett (Pee-Wees big adventure saknas också, men den klarar jag mig nog faktiskt utan.....).
Tobbe köpte till Star Wars III så nu är den samlingen också komplett..... förutom nummer ett..... Men den är ju verkligen urdålig så den vill man ju inte ens ha.
En chansning köpte vi också, genom The Fall, som såg ut att vara en snygg film helt enkelt. Vi började titta på dne nu under kvällen, men vi var inte pigga nog att kolla klart.....
Fortsättning följer..... haha.

Någon som sett den redan?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0