Vart är det?

Jag fattar inte....
Jag skulle tvätta vittvätt nu på morgonen, vilket jag inte gör så ofta då vi nästan bara äger svarta och färgade kläder här hemma.
Men alla mina Kan Dee-linnen är ju vita så jag tänkte att jag skulle passa på att köra alla på en gång.

Men mitt Alien with lovebird linne var helt borta. Jag fattar inte alls.... Jag hade det ju på mig i söndags (jag mindes ju att jag skrev det på bloggen så det var ju lätt att kolla upp...).
Men inte i tvättkorgen och inte i klädlådan. Vart sjutton kan det vara då?
Och är det något jag inte gör så är det att kasta omkring mina kläder hej vilt.

Funderar om det hängde framme när det var visning här i onsdagskväll. Misstänksamma Jenny funderar på om de snott det..... hrm...  Då blir jag skitledsen, det var ju det finaste motivet på!

Det här stör mig så! Jag hade det ju nyligen! Tänk, tänk....


Vart sjutton är det?

Kommentarer
Postat av: Lans - nåra penslar, ett staffli och akvarell

Önskar att det var jag som snott det, för jag vill ju ha ett såntdär!

2009-09-21 @ 23:37:44
URL: http://lans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0