YEEES!

Äntligen har vi sålt lägenheten! Det känns så skönt!
Vi fick ett bud i lördags, och så var vi och skrev nu under kvällen. Så nu kan jag äntligen börja flyttpacka här!

Riktigt när vi flyttar vet jag inte, men jag ska ringa och kolla imorgon. Det blir i slutet av oktober iallafall. Kul kul kul!

Jag längtar!

I övrigt har min dag bestått av bakning tillsammans med Tudor. Vi gjorde äppelpaj, kolakakor och chokladbollar. Men jag har i princip inte smakat något alls ännu. Även om jag är grymt sugen.....

Kommentarer
Postat av: Ida

Stort grattis till lägenhetsförsäljningen! Då var det bara att koncentrera sig på flytten då ;)



Kramar Ida

2009-09-30 @ 21:51:15
URL: http://eldnatt.blogg.se/
Postat av: Liiisa

Okej, men då vet jag ju typ vad du menar:)

Ja men det e la söt, jag gillar med lite töntiga saker men det får man ! Haha :)

2009-10-01 @ 07:38:40
URL: http://kroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0