Idag ska jag....

...ut i kylan och utfodra kaninerna. Behöver verkligen träna med Floyd, men jag orkar inte när det är så kallt! Han är snart 4 månader, men har typ sett hinder två gånger bara. Det får bli miniklass för honom den första starten! hihi, det har jag aldrig provat förr!
...åka till farmor och äta lunch.
...åka förbi Mediamarkt och el-giganten och kika om jag hittar någon ny dator.
....till sist bege mig till jobbet.
Just ja! Jag har ju beställt massa filmer och ett "hemligt paket". Filmerna skickas kanske idag och kommer imorgon eller på onsdag, men det hemliga paketet skickades i torsdags så det borde ju komma idag. Hoppas! Jag får kika i brevlådan när jag går ut till bilen.
Så himla hemligt är det inte, men jag köpte en grej till Tobbe och han får ju såklart inte veta :P
Jag är nog en ganska snäll flickvän som köper presenter lite då och då utan särskild anledning.... hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0