Lurad

Här skulle man sätta sig och titta på sista skivan från Heroes säsong 2-boxen, och sen visar det sig att den 4:e skivan bara var en skiva med bonusmaterial. Lurad!
Så säsong 1 inehåller alltså 7 skivor och en hel massa avsnitt, medan säsong 2 endast innehåller 3 skivor och ynka 11 avsnitt.... Det var väldigt lite tycker jag!
SÅ nu måste vi skaffa oss säsong 3.... där var det iallafall 5 skivor och 25 avsnitt, så det blir lite mer att titta på. Undrar varför säsong 2 var så kort? Störande bara att de kostar i princip lika mycket.

Ointressant värre....
Nu ska jag gå in på cdon och beställa hem lite mera filmer....


Kommentarer
Postat av: Ida

Den är kortare för att manusförfattarna strejkade i USA just då :)



Kramar Ida

2010-01-02 @ 11:48:37
URL: http://eldnatt.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja jag rekomenderar verkligen att se den i 3d, sååå mycket bättre. Andra gången vi var och såg den tog vi utan 3d och det var större skillnad än vad man kunde tro.



Jag tänkte först att jag skulle åka en sväng till Kista imorgon men det blir nog inget i alla fall. Hade varit kanonkul men jag har inte riktigt tid känner jag. Hoppas att ni hittar något kul att köpa :) Finns alltid massa roliga saker på mässor.



Kramar Ida

2010-01-02 @ 15:42:55
URL: http://eldnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0